dimecres, 25 d’abril del 2018

JOCS FLORALS 2018. CONCURS FOTOGRÀFIC 4T

El passat dilluns 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. A la tarda vam assistir a l’entrega de premis del concurs dels Jocs Florals.
L’alumnat de quart ha realitzat fotografies relacionades amb la primavera i un petit poema. 
 
Els dos primers classificats han estat els següents:
4tA
Segon premi: Noa Marín 

 La flor màgica



Arriba la primavera,
carregada de molta alegria
Arriba la primavera amb...
La flor màgica’

Flor que dóna vida als carrers
Flor amb molta olor.
una flor que porta la naturalesa
i els animals.
 
Primer premi: Serena Durán

 The best rainbow

 
La primavera ha arribat,
els ocells han cantat
L’arc de Sant Martí,
ja és aquí.

Amb tots els seus colors,
és més bonic que les flors.
Ja s’acosta Sant Jordi,
ho celebrem al jardí!!


4tB
Segon premi: Anna Marcos
 Un so de paisatge


 
Jo que estic viatjant
estic mirant el cel blau.
Rodó és el sol
com un gira-sol.
El cel és tan blanc
com un núvol gegant.

Vols viatjar amb mi
direcció primavera?


Primer premi: Ismael Belhadj

 El paisatge més natural de Can Oriol

 
Anem-nos al camp,
on la brisa és més fresca.

Són teves totes les flors
i les fruites de l’horta.

Anem-nos al camp,
on la naturalesa és més fresca.

JO EM QUEDO AQUÍ!

Premiats: 

 
Volem agrair la participació de tots els i les alumnes!! Ens ho heu posat molt difícil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada